In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este strada George Cosbuc, nr 24A, Selimbar, Sibiu si se va aplica art. 13 alin. 3 si art. 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de S.C Joyard Comp S.R.L si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.
9.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza S.C Joyard Comp S.R.L cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) De a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul S.C Joyard Comp S.R.L SA in sectiunea Retur;
b) De a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
9.8.4. Clientului care a notificat S.C Joyard Comp S.R.L conform art 9.8.3., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre S.C Joyard Comp S.R.L sau unei persoane autorizate de S.C Joyard Comp S.R.L sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat S.C Joyard Comp S.R.L decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre S.C Joyard Comp S.R.L , prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica S.C Joyard Comp S.R.L de cerinta de retur, iar S.C Joyard Comp S.R.L ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.
9.8.5. Clientul S.C Joyard Comp S.R.L nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
9.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 9.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile prevazute conform art 9.8.2, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.
9.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 9.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
9.8.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
9.8.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).
9.8.5.4.2. Produsele nu trebuie sa prezinte deteriorari.
9.8.5.4.3. Articolele pot fi vazute, insa din motive de igiena sigiliul/autocolantul nu trebuie sa fie indepartat;
9.8.5.5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
9.8.5.6. In cazul produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
9.8.6. Membrul/Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.
9.8.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, S.C Joyard Comp S.R.L ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 9.8.2. si 9.8.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.
9.8.8. Clientul S.C Joyard Comp S.R.L poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).
9.8.9. Daca clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala S.C Joyard Comp S.R.L bunurile notifiate pentru retur. Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc.) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor(material, dimensiuni etc.).S.C Joyard Comp S.R.L isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.